Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym farfisa.pl ?

W naszym sklepie internetowym zakupu możesz dokonać w dowolnym, dogodnym dla Ciebie momencie.

Poniżej znajdziesz krótki opis Jak kupować – krok po kroku. Jeżeli po zapoznaniu się z opisem będziesz mieć jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Dział Obsługi Klienta

Koszyk jest to miejsce, gdzie znajdziesz listę wybranych przez Ciebie wcześniej produktów. Aby dokonać zakupu należy kliknąć box „Realizuj zamówienie” , następnie wypełnić dane, wybrać sposób dostawy i metodę płatności.

Zamówienie można złożyć:

- jako „Gość” bez rejestracji i zakładania konta

- poprzez założenie nowego konta

- poprzez zalogowanie się do swojego konta

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub Fakturę VAT. Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym sklepie lub zamówić z dostawą pod wybrany adres. W ciągu 14 dni od daty zakupu istnieje możliwość zwrotu towaru.

W sekcji poniżej krok po kroku opisujemy jak wygodnie możesz złożyć swoje zamówienie w sklepie internetowym farfisa.pl . Pamiętaj, że zamówienia możesz również dokonać drogą mailową, telefoniczną lub osobiście w naszym sklepie

1. Wyszukaj interesujący Cię produkt

Aby znaleźć interesujący Cię produkt skorzystaj z paska wyszukiwarki produktów na stronie głównej. W pole wyszukiwarki można wpisać symbol interesującego Cię produktu, jego nazwę, kod EAN itp. Wymagane minimum 3 znaki.

Po lewej stronie znajduje się rozwijane drzewo kategorii produktów, które również służy do wyszukiwania produktów. Po kliknięciu na plusik przy danej kategorii głównej wyświetli się lista podkategorii. Kliknij w wybraną kategorię lub podkategorię, aby zobaczyć listę przypisanych produktów.

2. Dodaj produkty do koszyka

Po wyborze produktu, który Cię interesuje, sprawdź, czy możesz dodać odpowiednią ilość do koszyka. Jeżeli na karcie wybranego produktu znajdziesz aktywny przycisk „Dodaj do koszyka” oznacza to, że produkt jest dostępny i możesz go zamówić w naszym sklepie internetowym.

Po kliknięciu przycisku „Dodaj do koszyka” pojawi się okno potwierdzające , kliknij kontynuuj zakupy lub realizuj zamówienie, aby przejść do Twojego koszyka.

3. Uzupełnij dane klienta oraz adres wysyłki

Jeśli potwierdzisz zawartość koszyka i przejdziesz do realizacji zamówienia, wówczas pojawi się pole do uzupełnienia danych. Jeśli chcesz złożyć zamówienie na firmę zaloguj się na swoje konto, aby automatycznie skorzystać z Twojego rabatu. Jeśli, dokonujesz zakupu jako osoba fizyczna lub chcesz uzyskać fakturę VAT dla Twojej firmy, nie zapomnij w formularzu wypełnić pól: NIP oraz Nazwa firmy.

4. Wybierz sposób dostawy i sposób płatności

Wybierz sposób dostawy. Dostępny w sklepie sposób dostawy to wysyłka kurierem DPD (przedpłata / pobranie) lub odbiór osobisty pod adresem:

Alpol.A.E.Schober s.j.
61-501 Poznań
Dolna Wilda 92A.

Realizacja wysyłki to zazwyczaj 24 godziny od momentu zamówienia.

Następnie wybierz metodę płatności, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza. Zwróć uwagę, że jeśli chcesz zapłacić (gotówką lub kartą) kurierowi przy odbiorze przesyłki, należy wybrać odpowiedni sposób płatności: DPD za pobraniem.

5. Zamów

Na koniec, zapoznaj się z regulaminem i potwierdź swoje zamówienie, klikając w zielony przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".

Jeśli wybrałeś metodę dostawy "płatność za pobraniem", Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie. Jeśli wybrałeś płatność online, zostaniesz przekierowany do serwisu płatności. Gdy Twoja płatność zostanie pomyślnie zrealizowana, otrzymasz od nas powiadomienie o zarejestrowaniu zamówienia w naszym systemie.

Nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Resetuj hasło