Szukasz serwisu, porad i wsparcia Farfisa? Znajdziesz je tutaj.



Dział techniczny Farfisa świadczy usługi w zakresie:

  • bezpłatnej pomocy oraz doradztwa technicznego dla produktów Farfisa dla każdego, w tym dystrybutorów, instalatorów jak i użytkowników końcowych

  • napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów domofonowych Farfisa

  • usług montażowych oraz serwisowych na terenie Poznania i okolic


Pytania oraz zgłoszenia serwisowe prosimy o przesyłanie drogą mailową na adres:

sklep@farfisa.pl

lub za pomocą formularza dostępnego poniżej:

formularz kontaktowy Farfisa

Urządzenia wymagające sprawdzenia lub serwisu prosimy o przesyłanie na adres:

Alpol A.E. Schober sp.j.
ul. Dolna Wilda 92A
61-501 Poznań

Serwis zostanie zrealizowany najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych. Do przesyłki prosimy dołączyć:

  • dokładne informacje na temat problemu lub uszkodzenia urządzenia / systemu

  • kopię dowodu zakupu (naprawy gwarancyjne).
    Naprawy pogwarancyjne lub nieobjęte gwarancją będą poprzedzone przez nas bezpłatną wyceną naprawy.

  • dane do kontaktu w tym imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy

Więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod numerem:

61 8 35 87 00

lub kierując zapytania na adres mailowy:

sklep@farfisa.pl

Godziny pracy: Od poniedziałku do piątku w godzinach 09-00 – 17:00

Uwaga! Zgłoszenia pilne wymagające szybkiej reakcji prosimy przesyłać mailowo, odpowiemy najszybciej jak to możliwe. 



W sprawie wycen systemów domofonowych oraz usług montażowych prosimy o przejście do zakładki

Darmowa wycena 

Nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Resetuj hasło