1SEK/MEW zestaw wideodomofonowy 2Easy
Producent:
Model: 1SEK/MEW
- zamówienie telefoniczne - 61 835 87 00
- wysyłka w ciągu 24h
- 14 dni na zwrot
- gwarancja jakości
- satysfakcja na lata
1SEK/MEW, jednorodzinny zestaw wideodomofonowy w technologii Easy WIFI.
Bezpieczne płatności
Fachowe doradztwo
Spokój na lata
Jednorodzinny zestaw wideodomofonowy 1SEK/MEW oparty na 2 przewodach, w technologii Easy WIFI składający się z:
- natynkowego panela zewnętrznego z daszkiem
- zasilacza na szynę DIN
- 7-calowego monitora z uchwytem do montażu na ścianie
Charakterystyka panela zewnętrznego:
- podłączenie – 2 żyły bez polaryzacji
- wykonanie – stop cynku
- kamera PAL , CMOS , 105 stopni, 520 linii, czujnik zmierzchu, diody LED
- przycisk i okno opisowe podświetlane białym LED (możliwość wyłączenia)
- 1 wbudowany przekaźnik (dodatkowy przekaźnik – wymagany moduł SER01)
- wymiary panela z daszkiem 176 x 90 x 27mm
Charakterystyka monitora
- podłączenie – 2 żyły bez polaryzacji
- biały monitor 7” TFT LCD z uchwytem do montażu na ścianie
- intuicyjne menu w j. polskim
- ekran dotykowy
- rejestr połączeń (przychodzące / wychodzące / wykonane)
- pamięć obrazów (100) lub 10sek nagrań audio/wideo (wymagana karta microSD (maks. 32GB)
- wbudowany moduł bezprzewodowej karty sieciowej (opcjonalne przekierowanie na smartfony)
- wymiary monitora 132 x 226 x 18mm
Charakterystyka zasilacza
- wejście zasilania sieciowego 230VAC (L-N)
- wyjście zasilania linii BUS (DS-IM) 28VDC (+/- 2V), 1,5A
- DS – door station (panel zewnętrzny)
- IM – internal monitor – monitor
- wymiary zasilacza na szynę DIN (8 modułów A)
Możliwość podłączenia dodatkowych monitorów SEM7MEW.
Kontrola jakości ISO, zestaw markowany przez Farfisa.
Funkcja dodatkowa:
Uruchamianie przekierowania połączeń na telefony komórkowe
Aplikacja do zestawu:
Instrukcja
1. Uruchomić WiFi w monitorze
2. Z menu głównego wybrać "Ustawienia"
- kliknąć „Sieć”
- następnie „Konfiguracja SIP”
- kliknąć „Domyślne”
- na smartfonie należy pobrać aplikację – VDP Connect (darmowa)
– w aplikacji wybrać zakładkę „Assistant” (górny lewy narożnik w aplikacji)
– następnie należy sczytać kod QR z wideomonitora, który pojawi się w zakładce „Konfiguracja SIP”
– zapisujemy ustawienia w telefonie , jeśli wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo w górnym lewym narożniku powinien pojawić się komunikat:
„Registered” oraz zielona kropka.
3. Z menu głównego wybrać „Tryb pracy" – w tej zakładce można wybrać tryb przekierowania połączenia na smartfona (np. przekierowanie włączone zawsze / przekierowanie po 30 sekundach, itd.)
Specyficzne kody